Tüyap Fuar Mankenleri

Tüyap fuar mankeni tanıtım

Tüyap fuar mankeni tanıtım

Tarih boyunca çeşitli medeniyetlere ev sahipliği yapmış olan İstanbul, günümüzde Türkiye’nin en önemli sanayi ve turizm şehirlerinden birisi haline gelmiş bulunuyor. İki kıtada da toprağı bulunan tek şehir olması hasebiyle dünyada bir olan İstanbul’un gözde bir turizm lokasyonu olması, bu şehrin popülerliğini ve dünya genelinde tanınırlığını arttıran en önemli etkenlerden de birisi. Ancak şu da var ki, İstanbul’u sadece tarihî bir şehir olarak görmek büyük bir noksan olacaktır. Bünyesinde barındırdığı uluslararası firmaların ofisleriyle, yine bazı bölgelerindeki sanayi tesisleriyle İstanbul; gelişen Türkiye’nin lokomotifi haline gelmiş bir sanayi şehri olarak da görülebilir. Sanayinin ve ticaretin her alanında hizmet veren firmaların uğrak yeri olan İstanbul, aynı zamanda birçok kongre ve fuara da ev sahipliği yapmayı sürdürüyor. Bilhassa Yeşilköy’de bulunan CNR fuar merkezi ve Beylikdüzü’ndeki TÜYAP; fuar denildiği zaman akla gelen ilk adreslerden. Bu adreslerde düzenlenen fuarlara katılan firmalar, farklı firmalarla iletişim kurup iş bağlantıları geliştirmek ve yeni müşteriler kazanmak noktasında ciddi başarı sergiliyorlar. Yerli ve yabancı iş sahiplerinin uğrak mekanı olan bu fuarlarda stand açan firmalar, firmalarını temsil edecek kişileri özenle seçerek prestijlerini koruma yolunu tercih ediyorlar. Temiz, bakımlı, kılık kıyafeti düzgün insanlarca müşteri ilişkilerini geliştiren bu kurumlar; başarıya giden yolda önemli bir adımı da atmış bulunuyorlar. Çoğu firma bünyesinde tüyap mankenleri barındırmak yerine, bu hizmeti sunan ajanslarla anlaşma yolunu tercih eder. Fuarlar yılın belli dönemlerinde yapıldığı için tam zamanlı eleman istihdam etmek yerine bu hizmeti satın almak çok daha mantıklı bir tercihtir. Mankenliğin eğitimini almış cnr mankenlerinden birini seçen firmalar, lansman ve fuar açılışlarında kendilerini temsil edecek güzel bir yüze de sahip olmuş oluyorlar. Burada dikkat edilmesi gereken bir husus, tercih edilen mankenin diksiyonunun düzgün olması gerekliliğidir. Müşterilerin merak ettiği konularda yardımcı olurken takılarak konuşan bir manken, firmanızın prestijini olumsuz olarak zedeleyecektir. Dolayısıyla manken seçiminde İngilizce bilen, insan ilişkileri gelişmiş, akıcı konuşabilen birini tercih ederseniz bu gibi sıkıntılarla karşılaşma riskini en aza indirmiş olursunuz.

Tüm bunlara ek olarak, tercih edilen manken firmanızın dışa açılan yüzü olacağı için daha önceki tecrübe ve referansları da mutlaka göz önünde bulundurulmalıdır. Daha önce hangi fuarlarda çalıştığı, hangi açılış ve lansmanlarda ne tür görevlerde yer aldığı gibi detayları mutlaka titizlikle incelemelisiniz. Kimi zaman müşterilere “hoşgeldiniz” diyen, kimi zaman da ziyaretçilere içecek ikramında bulunan bu kişilerin tam zamanlı olarak bu işi icra ediyor olması da önem taşır. Çoğunlukla bu işi yapan kişiler üniversite öğrencilerinden oluştuğu için, yaptıkları işe gereken hassasiyeti vermeme gibi sıkıntılarla karşı karşıya kalınabiliyor. Manken ajansından teklif alırken bu konuyu da sormanız ve buna göre hareket etmeniz sizin yararınıza olacaktır.

[Toplam:0    Ortalama:0/5]