Tanıtım Hostesi Ankara

Reklamcılık dünya çapında iki yüzyıldır var olan bir sektördür ancak bunca yıldır var olmasına karşın reklamcılık ve reklam ajansları hakkında maalesef piyasada birçok bilgi kirliliği mevcuttur. Artık reklam materyalleri üreten firmalar veya matbaalar bile kendilerini ajans olarak nitelendirir hale gelmiştir. Ancak gerçek anlamda reklam ajansı sadece materyal üretip basmaktan elbette ki çok daha kapsamlı bir alandır.

Reklam ajansları bir kurumun ya da markanın bilinirliğini, dolayısıyla gelirini arttırmak için yapılan çalışmalardaki en önemli iş ortaklarından birisidir. Reklam ajansı gerektiğinde ön pazar araştırmasından, sonuç raporlamaya kadar geçen bütün süreci kontrol eder ve markanın büyümesine katkı sağlarlar.

Reklam ajanslarının 4 temel hizmeti bulunmaktadır;
Pazarlama konusunda müşterilerine tavsiyeler vermek,
İletişim konusunda müşterilerini bilgilendirerek onlara tavsiyelerde bulunmak,
Reklamların sinema – televizyon, afiş, radyo kısacası bütün medya araçları yoluyla yayılmasını sağlamak,
Markalar adına reklam çalışmalarını yayınlayacak olan medya kuruluşlarıyla uygun fiyatlar bazında pazarlık etmek ve anlaşma sağlamak.

 

[Toplam:0    Ortalama:0/5]