Tanıtım Ajanslari İzmir

Reklam Ajansı Ne İş Yapar ?

Yaşadığımız coğrafyada reklam sektörünün kökeni 100 yılı aşkın süredir var olmasına  rağmen “Reklam Ajansı” kelimesi ile ilgili ciddi bir bilgi kirliliği mevcuttur. Birçok reklam  materyali imalat şirketi, isimlerinin arkasına reklam ajansı takısını eklediğinden ötürü,  gerçek ajansların ne iş yaptığı oldukça karmaşık bir hale gelmiş bulunmaktadır. Örneğin  ”Tabelacılık” önemli bir reklam materyali imalat kolu olmakla beraber, asla bir reklam  ajansı değildir. Aynı şekilde matbaa ya da dijital baskı imalatçıları da reklam ajansı olarak  nitelendirilmemelidir.

“Reklam ajansı ne iş yapar?” sorusuna verilebilecek en özet cevap “Bir markanın veya  ürünün, pazarlama stratejilerini en doğru biçimde müşteri kitlelerine aktarır” denebilir.  Reklam ajansları, şirketlerin ve markalarının büyümesindeki en kritik görevi üstlenen  çözüm ortağı konumundadır. Reklam ajansları, pazar araştırmasından sonuç raporlamarına  kadar geçen süreçteki bir çok işi, bünyesindeki veya dışarıdaki ekipler ile koordineli  biçimde yürüterek tamamlarlar.

[Toplam:0    Ortalama:0/5]