Tanıtım Ajanslari Ankara

Reklam ajansları, büyüklüklerine göre farklı boyutlarda işler üstlenebilirler.  Buradaki büyüklükten kasıt, iş kolları olarak düşünebiliriz. Örneğin büyük bir reklam  kampanyasında, büyük çaplı bir ajans yapacağı reklamın öncesinde birçok araştırma yapar.  Öncelikle ürünün pazardaki yeri ve doğru hedef kitlesi belirlenir. Bu aşamada sokak  anketlerinden, piyasa araştırma şirketlerinin raporlarına kadar birçok farklı kaynaktan  faydalanırlar. Özellikle PR (Public Relations) şirketleri bu noktada çok önemli bir rol  üstlenirler.

Ardından ortaya çıkan veriler doğrultusunda strateji planlama ekibi devreye girer.  Doğru hedef kitleye doğru reklam yapılabilmesi için bu nokta çok önemlidir. Strateji  planlamalarının ardından konu kreatif ekibin eline geçer. Metin yazarları sloganları,  grafik tasarım ekibi görsel çalışmaları hazırlar. Bu aşama aslında işin en keyifli ancak bir  o kadar da zor olan kısmıdır. Beyin fırtınaları, sayısız toplantılar, geceler boyu çalışmalar  sonucunda iş Creative Director’ e (Tasarım Gurusu’na) sunulur. Ekibin en tecrübelisi olan  bu birim, işi strateji planlama verileri dahil olarak genel bir değerlendirmeye alır ve kararı  verir.

Oluşan kreatif çalışmalar, medyaya çıkmadan önce bir dizi imalat aşamasından geçer.  İşte bu noktada o tabela, dijital baskı, matbaa, promosyon vb. imalat şirketleri, bir nevi  yemeğin pişirilmesi kadar önemli olan görevleri üstlenmek üzeredirler.

[Toplam:0    Ortalama:0/5]