İstanbuldaki Tanıtım Ajansları

Reklamcılık dünya çapında iki yüzyıldır var olan bir sektör ancak bunca yıldır var olmasına karşın reklamcılık ve reklam ajansları hakkında maalesef ki piyasada birçok bilgi kirliliği mevcut.

Reklam ajansları bir firmanın ya da markanın bilinirliğini, dolayısıyla gelirini arttırmak için yapılan çalışmalardaki en önemli iş ortaklarındandır. Reklam ajansları gerektiğinde ön pazar araştırmasından, sonuç raporlamaya kadar geçen bütün süreci kontrol ederek markanın büyümesine katkı sağlarlar.

Artık reklam materyalleri üreten firmalar veya matbaalar bile kendilerini ajans olarak nitelendirir hale geldi. Ancak gerçek anlamda reklam ajanslığı sadece materyal üretip basmaktan elbette ki çok daha kapsamlı bir alandır.

 

Reklam ajanslarının 4 temel hizmeti vardır; 

  • Pazarlama konusunda müşterilerine tavsiye vermek,
  • İletişim konusunda müşterilerini bilgilendirmek ve onlara tavsiyelerde bulunmak,
  • Reklamların sinema – televizyon, afiş, radyo gibi kanallar aracılığıyla medya yoluyla yayılmasını sağlamak,
  • Müşteriler adına reklam çalışmalarını yayınlayacak olan medya kuruluşlarıyla uygun fiyatlarda pazarlık etmek ve anlaşma sağlamak.
[Toplam:0    Ortalama:0/5]